FACILITATI 




ADMINISTRARE SERVICII

Administrarea serviciilor este unul din aspectele cheie ale afacerii tale. Este important sa stii cat costa, cat dureaza si ce profit ai pe fiecare in parte.
Folosind platforma noastra iti poti creea oricand intrari de servicii sau produse noi si administra pe cele deja existente.
Acest lucru presupune ca tu sa stabilesti pentru fiecare serviciu sau produs in parte o denumire, o periada de timp necesara efectuarii sau livrarii, in caz ca este nevoie o periada de timp corespunzatoare pregatiri inainte si dupa, pretul aferent, angajatii responsabili de executare si daca exista disponibilitatea contractarii serviciului sau produsului online prin modulul de comenzi online oferit de Selendar.
Astfel se pot elimina confuziile care se creeaza in randul angajatilor referitor la competenta executarii serviciului sau livrarii produsului si se creeaza o mai mare transparenta in administrarea serviciilor companiei.





ADMINISTRARE ANGAJATI

Poti administra personalul astfel incat sa depasesti piedicile care pot interveni in buna desfasurare a activitatii de HR.

Aplicatia Selendar iti permite sa creezi un cont fiecarui angajat in parte prin care definesti programul de lucru de Luni pana Duminica, zilele lucratoare si pauza de masa daca aceasta exista sau nu. Totodata ii poti atribui fiecaruia ce servicii face, ce produse vinde sau tipul de intalniri pe care acesta le are cu clientii.

Contul poate avea acces complet sau limitat. Astfel ii poti da permisiunea angajatului sa faca modificari in platforma si anume sa isi adauge intalnirile, comenzile, clientii, sau sa faca modificari la datele deja existente, cum ar fi programul de lucru, pauzele, intalnirile programate, datele clientiilor, etc.. In varianta de acces limitat angajatul tau poate doar sa vizualizeze datele introduse in platforma, fara a avea posibilitatea de a interveni asupra lor. Restrictionarea poate merge pana la a limita complet accesul angajatului la platforma, astfel se poate printa programul zilnic sau se pot primi notificari automate prin sms sau mail cu agenda de lucru zilnica.

Acestea sunt cateva din optiunile pe care aplicatia Slendar ti le pune la dispozitie pentru administrarea angajatilor tai.



RAPOARTE DETALIATE

Ai toate statisticile disponibile pentru a putea urmari succesul campaniei tale in timp real.

Platforma Selendar iti ofera o gama vasta de rapoarte personalizate pentru ca tu sa poti afla mereu toate datele de care ai nevoie pentru ati administra firma si pentru a planificar dezvoltarea acesteia.

Cu noi vei putea avea acces la informatii legate de vanzarile efectuate in perioada de timp aleasa de tine. Prin aceste rapoarte poti vedea ce departament a vandut cel mai mult, cine din acest departament a vandut cel mai bine, cat a vandut si ce incasari a avut. Totodata poti vedea ce servicii sau produse sunt cele mai cautate si au cel mai bun randament.

Platforma iti ofera posibilitatea sa vezi numarul total de comenzi contractate, comenzile finalizate si al celor anulate. Aceste detalii  pot aparea fie cantitativ, ca numar de comenzi si procent din totalitatea comenzilor pe angajat, produs sau serviciu, fie ca valoare in bani, respectiv incasarile pe angajat, produs sau serviciu.





BAZE DE DATE CLIENTI

Compania ta are nevoie de baze de date cu clienti pentru a fi in contact cu serviciile cautate si a gasi noi modalitati de a creste in plan financiar.
Structura bazei noastre de date a clientilor iti permite sa stochezi informatii despre datele de contact ale clientului (intr-o forma complexa sau sumara), comanda efectuata si istoricul comenzilor, data, ora si angajatul la care a fost inregistrata comanda, cat a costat fiecare comanda in parte si daca au fost aplicate reduceri, valoarea acestora in numerar si procent din totalul comenzii.

Exista de asemenea o sectiune cu notite pentru fiecare client in parte, care isi arata utilitatea in modul de gestionare a relatiei clientului cu compania dumneavoastra.

Toate aceste informatii colectate iti permit sa sti ce tip de clienti apeleaza la servicile companiei tale ca sex, varsta si interese, de ce produse sunt interesati, si cati bani cheltuie in cadrul companiei tale. Prin aceasta metoda poti creste vanzarile, poti face campanii de promovare a anumitor servicii targetate si chiar pana la a targeta fiecare client in parte cu serviciile de care are nevoie si le-ar putea dori de la tine, dar nu le-a incercat niciodata.

Tot astfel poti creea si campanii de fidelizare si oferte, reduceri sau bonusuri clientilor fideli, care intrunesc conditiile impuse de tine.

Acestea sunt cateva din optiunile pe care aplicatia Slendar ti le pune la dispozitie pentru administrarea angajatilor tai.



ACCESS ONLINE CLOUD

Clientii tai se bucura de posibilitatea de a comanda singuri, online, simplu si rapid.
Acest modul permite vizualizarea de catre client a intervalului orar disponibil prentru contractarea serviciului sau livrarea produsului dorit. De asemenea clientului i se poate da posiblilitatea de a alege angajatul in sarcina caruia vor sta cele de mai sus.

Comanda efectuata online poata fi inregistrata in doua moduri, fie cu statusul “ in asteptare “ pentru a astepta validarea din cadrul companiei, fie ca direct confirmata fiind inregistrata ca valida direct in platforma. In urma validarii comenzi clientul primeste automat o notificare mail sau sms de confirmare a cesteia.

Efectuarea oricarei comenzi poate fi realizata de catre client in mai putin de 30 de secunde.

Toate aceste optiuni oferite clientului te ajuta sa menti cu acesta o relatie cat mai apropiata si sa ii oferi transparenta companiei tale.





MODUL DE COMENZI ONLINE

Clientii tai se bucura de posibilitatea de a comanda singuri, online, simplu si rapid.
Acest modul permite vizualizarea de catre client a intervalului orar disponibil pentru contractarea serviciului sau livrarea produsului dorit.

De asemenea clientului i se poate da posiblilitatea de a alege angajatul in sarcina caruia vor sta cele de mai sus.

Comanda efectuata online poata fi inregistrata in doua moduri, fie cu statusul “ in asteptare “ pentru a astepta validarea din cadrul companiei, fie ca direct confirmata fiind inregistrata ca valida direct in platforma. In urma validarii comenzi clientul primeste automat o notificare mail sau sms de confirmare a cesteia.

Efectuarea oricarei comenzi poate fi realizata de catre client in mai putin de 30 de secunde. Toate aceste optiuni oferite clientului te ajuta sa menti cu acesta o relatie cat mai apropiata

si sa ii oferi transparenta companiei tale.

Acestea sunt cateva din optiunile pe care aplicatia Selendar ti le pune la dispozitie pentru administrarea angajatilor tai.



PROMOVAREA SERVICIILOR

Aplicatia Selendar iti permite promovarea serviciilor si produselor tale direct publicului tinta.
Beneficiind de colaborarea cu partenerul nostru Am Sms, aplicatia Selendar va pune la dispozitie posibilitatea de a va promova serviciile si produsele prin SMS,  metoda recunoscuta  ca avand 100% rata de success.

Cu informatiile detinute in baza de date a aplicatiei puteti trimite automat sms-uri tuturor clientilor sau doar unei anumite categori. In acest mod puteti fideliza clientii mult mai usor. De exemplu, puteti trimite SMS-uri  tuturor clientilor cu oferta dumneavoastra lunara. Baza de date Selendar va notifica pentru ziua corespondenta, ce clienti se sarbatoresc, iar dumneavoastra aveti posibilitatea sa trimiteti automat sms-uri cu urari si oferte clientilor din ziua respectiva ce  isi celebreaza ziua de naster




SELENDAR ROMANIA


Selendar un pachet complet pentru afacerea ta !

rapid, modern, inovativ.

Selendar este planificatorul ideal pentru afacerea ta ~

CONTACT